четверг, 18 октября 2012 г.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає формуюче оцінювання, зосереджене на потребах учнів. Більше уваги я буду приділяти самооцінюванню учнів.

Модуль 6

Цей модуль допоміг мені зрозуміти переваги сервісів Веб 2.0, та використання їх у  навчанні моїх учнів. Дуже сподобався процес створення опитувальника в документах Google. Обов'язково буду використовувати Форми у своїй діяльності.

Модуль 5

Сьогодні ми побачили, що Інтернет є потужнім інструментом для проведення досліджень та як майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті. Закони правомірного використання інформації описують, як учителі та учні можуть скористатися під час навчання матеріалами, захищеними авторським правом.

Модуль 4

Дуже багато часу приділили роботі з Планом вивчення теми. Дякую за заняття!

Модуль 3

Цей модуль досить цікавий, насичений різноманітними вправами, які спрямовані на визначення навчальних цілей, що базуються на вимогах освітніх стандартів і програм та враховують формування навичок мислення вищих рівнів і навичок 21 століття.

Модуль 2

У цьому модулі ми працювали над створенням проекту, продумували структуру публікації на тему "Метод проектів у навчальній діяльності"

Модуль 1

Початок вивчення модуля 1 досить цікавий. Я  зареєструвалась на багатьох ресурсах. Поки що все зрозуміло. Ресурси, з якими ми познайомились дуже корисні